[ --/--.-- --:-- ] 〈スポンサー広告
[ 2010/04.22 19:40 ] 〈未分類

噛痕

You can do nothing but answer no such hesitation of me when questioning, "You are an annoying person".

Do not cry because it is ugly because it is miserable. Do not cry.

There is no problem even if I die if it is "Survival of the fittest".
I hate you. How much do you hate?
There is no difference with the hatred of the child of the green pepper when understanding easily for you dumb and explaining.
Anyway, I hate me who doesn't become it according to the desire. Were you able to understand?

Grounds are no squids so not useful even if it is said, "It is not scary".
Even if it is said, "Safe"「Yes. I see. 」It is not possible to believe. Because will you not see anything?

It is not possible even to push away , saying that "I do not want to see your face any longer".
It is not possible even to hit it even if angry. Because this is said at the people, "Sickness".
I extra get irritated because I cannot do it so.

How do you think only has to do so that I may come to like me?
For instance, do you become my girlfriend so?Or, do it become even a boyfriend?

To begin with, will you think like the child doing such a foolish conflict?

The method when hitting on is tested. However, I am quite changeless. How about that condition?
It is not understood well that you think that it says an honest thing. Please squeeze the one at least wanting it to one.
Pythagorean theorem. Exactly in feeling, when the answer goes out tightly, it is good.

You changed. However, it is useless, and doesn't exist in the merit when the one to lean can be done.
It is not surely because of trying to do because of such a hackneyed word though it doesn't know whether it is a lovesickness or a garbage illness.
You are weak. I must not want you to admit it at random. Will there be a little brains?
To begin with, was there a nature applying in the misunderstanding it?In the issue, it is a trouble. It sympathizes very much.

Someone was and there was a song. If it is not you for the world.
You also sang. As for it, it is funny.

Finally, please let me question. What am I for you though it is natural now?
[ 2010/04.13 23:09 ] 〈
落下
らくがきしてたら出来上がった謎のらくがき。
落下してる構図が好きだったりする。
それにしても色々おかしいw


今回の作品の梅は結局60号になった。
8週間で完成せんとあかんのに間に合うのかww
写生はとりあえずOK出たんで草稿とか小下絵とかやってます(構図決めたりおおまかな色決めたり)
草稿は明日から本格的にやるけど・・・同じもの同じ大きさに何回も書くって鬼か・・・
木炭で60号サイズの紙に描いて構図を決定するんです。この時花をもう少し大きくするとか
枝を伸ばすだとか検討しながら何枚も描くんだって。死ねる。

作品作るのって大変なんだなと思いました。
今回パネルも作るのに間に合うのかよ・・・つかあの大きさをドーサ引きとか下塗りとかゾっとするわw
骨描きだけでもゾっとするわw

というわけで頑張ります。水曜に6時間目まであんのがツラいww


[ 2010/04.09 00:07 ] 〈未分類
いいえ、スレ違いです。豚野郎。


ある失敗を一度でも犯せば足場は揺らいでしまう。それがどんなに事足らないことであっても。
地震だ 群衆の声に易とも簡単に騙された。
手短にある「若しも」にしがみついて眠りについた。


2ヶ月ちょい・・・とはいえ短い春休みだった。
いや皆からすればクソ長いんだろうが・・・だって土曜祝日授業だもん!(もん言うな
履修登録が迫っております。やばい、受けたい授業がない←
受けなきゃいけない授業はあるんだけどね!資格課程クソ喰らえ!!!
つってもね、やるっていったもんね。仕方ないね。まぁ文句垂れながらたらたらやるか。
だって授業が厳しそうなんだよー無理だおー実技系しかやる気起きないおー
自らやるのは苦痛じゃないんだけどね。色彩検定と危険物と漢検とワー検あたりは
上の級目指してやっとこうと思います。あと他にも手当たり次第。
履歴書の肥やしになれば何でもいいわ。
時間はたっぷりある。これをどう使うかだ。遊びたいよ!!!!らくがきしてたいよ!!!
絵描いて本読んでガキの相手してゲームして天気の良い日にはいろんなとこ行って
春は花を見て夏は海行って秋は美味しいもの沢山食べて渓流の紅葉眺めて冬は雪がいっぱい
積ることろでスノボとかスキーして・・・旅先で綺麗なもの沢山見つけて
なんてね。

春休み中はトータル15日間ほど従兄弟宅で生活してますた。
一番上の子が6年生になるんだけど、小学生高学年とは思えないほど可愛くて、慕ってくれて、
まだ歓迎されてたみたいで良かった。来年は中学生になるし、可愛くなくなるかもしれないから
目一杯遊びたい。 つか末っ子の3歳児が反抗期なのか知らんがクソ憎たらしいのなんのwww
いや、すごく可愛いところもあるんだけど・・・何度性格悪ぃなコイツwwと思ったか。
教育的指導も交えつつなんとか・・・・将来が心配やあいつ・・・
長男や二男に勉強教えるのはなんか、本当に楽しかったなぁ・・・本人は勉強だし楽しくないだろうけどw
本当に弟がいるみたいで、大狗が弟欲しいって言うのわかる気がしたような。
サッカーとかキャッチボールとか楽しかった。ゴールがあればバスケしたい。卓球したい。もうなんでもいい。
2月末には岐阜のスキー場に連れてってもらって初スノボしました。スキーはやったことあるから今度はスノボ
やろーみたいな軽いノリだったんだけどもうほんとくそ難いのなんのって。こけるのが楽しくなったわw
3時間でこれだけ滑れれば上等 って・・・気休めだろjk。でもまたやりたい。

ああなんか長くなった。
とにかく課題がやべぇのよな。先生共圧掛け過ぎだろww「写生はしっかり出来てるだろうから^^月曜期待してます」
教室静まり返ったわ・・・まだできてねぇわ・・・orz
つかマジで・・・花咲き始めたの3月じゃん・・・すぐ雨降ったじゃん・・・無理じゃん・・・

って感じで今日は終わろう。
